Dystrybucja biletów w otwartej sprzedaży na finał Pucharu Polski zakończyła się bardzo szybko. Wielu zainteresowanych zakupem zastanawiało się nad ilością biletów, które trafiły dzisiaj do kibiców, dlatego PZPN wydał komunikat w sprawie szczegółowego podziału wejściówek.
Sprzedaż biletów na sektory neutralne rozpoczęła się dzisiaj w południe a wraz z nią problemy, z którymi spotkali się kibice. Zainteresowanie przerosło oczekiwania organizatorów i dystrybutora biletów, serwis kupbilet.pl – serwery portalu nie wytrzymały.
Osoby, które chciały zakupić wejściówkę od rozpoczęcia oficjalnej sprzedaży miały problem z zalogowaniem się na stronie a po upływie kilkunastu minut mogły jedynie dowiedzieć się, że…wszytkie bilety zostały już sprzedane.
Polski Związek Piłki Nożnej przedstawia podział dystrybucji i sprzedaży biletów na finałowy mecz o Puchar Polski (Lech Poznań – Legia Warszawa), który zostanie rozegrany 2 maja 2016 roku o godzinie 16:00 na Stadionie Narodowym w Warszawie.
• 10 500 biletów – dystrybuowanych przez Legię Warszawa;
• 10 500 – dystrybuowanych przez Lecha Poznań;
• 6000 – przekazano uczestnikom, ich rodzicom, opiekunom i trenerom, a także partnerom i sponsorom turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którzy 2 maja również rozgrywają finały na Stadionie Narodowym;
• 4800 – (po 300 biletów na województwo) dystrybuowanych poprzez odpowiednie Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej dla kibiców z lokalnych środowisk piłkarskich;
• 4000 – przeznaczono do sprzedaży w kategorii Biznes. Bilety wciąż są dostępne w
• 2000 – dla sponsorów, partnerów i gości Polskiego Związku Piłki Nożnej;
• 8000 – sektory buforowe (wyłączone ze sprzedaży);
• 500 – miejsca przeznaczone na stanowiska dziennikarskie;
• pozostałe (ponad 10 000 biletów) przeznaczonych do otwartej sprzedaży poprzez portal Kupbilet.pl.
Jak mówią kibice do sprzedaży wystawione były tylko 3 sektory po tysiąc miejsc. Co więcej, w okolicach godz 21. pojawiła się kolejna pula biletów na spotkanie finałowe. PZPN twierdzi, że udostępnione było aż 10 tys. wejściówek. Trudno w to uwierzyć, mając na uwadze problemy z serwerem oraz ilość osób, która może jednocześnie przebywać na stronie kupbilet.pl. Mało możliwe jest by przez parę minut sprzedać aż tyle wejściówek.