Nowym sponsorem Stadionu Narodowego została Polska Grupa Energetyczna. Od dzisiaj stadion będzie się nazywał PGE Narodowy.
Umowa została podpisana na 5 lat i ma być warta 40 milionów złotych. Dzięki takiej sumie ten kontrakt będzie najdroższym w historii polskiego sponsoringu. Tym samym obiekt, który został odwiedzony przez około cztery miliony ludzi zrobił kolejny krok, aby stać się najnowocześniejszym stadionem w europie.
– W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek, tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – mówi Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.
– To kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem – podkreślił Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Termin podpisania kontraktu nie jest przypadkowy. Pod koniec czerwca skończyła się umowa między PGE, a stadionem w Gdańsku, dlatego ci pierwsi bez problemu mogą „przenieść się” do Warszawy.